Általános szerződési feltételek III. Magyarországi Henna Fesztivá és Indiai Szépség Nap rendezvény tekintetében

 

1) Rendezvény szervezői

Az III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Nap szervezője a VÉNU Kft (Székhely: 8699 Somogyvámos, Gauranga tér 1. E-mail: [email protected]

Adószám: 12778564-2-14) Kapcsolattartó: Rémiás Hajnalka, 20/230-0904

 

2) A rendezvény résztvevői

a.) A rendezvény szervezői.

b.) A rendezvényen segítő önkéntesek.

c.) A rendezvény felkért előadói.

d.) A rendezvényre regisztrált árusok, kiállítók és hennaművészek.

e.) Krisna-völgy és Somogyvámos lakosai

f.) Krisna-völgyben tartózkodó egyéb látogatói csoportok (pl. táborok)

g.) A rendezvény látogatói, akik befizették a belépő díjat.

A szerződés megkötésére távollevők között kerül sor. Résztvevő elektronikus űrlap

kitöltésével megadja Szervező részére a szerződéskötéshez szükséges adatait,

amit Szervező a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott körben és

a csatoltan közzétett Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli.

 

3) A rendezvény helyszíne, időpontja

A rendezvény időpontja: 2018. 05. 20. 10:00-17:00

Helyszín: 8699 Somogyvámos, Gauranga tér 1.

 

4) Rendezvényen való megjelenés feltételei

a) Utalás információk

A jelentkezési űrlap kitöltése az általános regisztrációhoz elegendő, viszont még nem jogosít fel a költségtérítéses szolgáltatások igénylésére. A költségtérítéses szolgáltatások megrendelése akkor valósul meg, mikor a megfelelő díjat a partner a megadott határidőre befizette a Vénu Kft számlájára.
A fizetés módja: átutalás.

Regisztráció végső határideje: 2018. 05. 05-ig

Helyszínen való regisztráció: 8:00-10:00-ig

Átutaláshoz szükséges információk:
Jogosult:
VÉNU Kft.
Bank megnevezése: MKB Bank
Bankszámlaszám: 10300002-10632408-49020012
Közleménybe kérjük írni:
Henna Fesztivál/vásárolt csomag megnevezése/megrendelő neve

b) Helyszín elfoglalása

A helyszín elfoglalása a konferencia napján érkezési sorrendbe történik, a kiállítók maguk kell biztosítsák az asztalokat, székeket, egyéb kellékeket. Amennyiben nem áll rendelkezésre kiállítónak mozdítható kelléke, külön egyeztetéssel, térítés ellenében tudunk gondoskodni a megfelelő eszközökről.
A templom előtti terület kiállítók, és hennaművészek részére 9:30-ig használható, ezt követően a kijelölt kiállítói parkolóhelyre kell leparkolni a gépjárműveket.

c) Krisna-völgy házirendje

A Krisna-völgy általános házirendjét minden résztvevőnek kötelessége ismerni, és betartani a helyszínen való tartózkodás ideje alatt. Házirendről itt tájékoztódhat: https://krisnavolgy.hu/hazirend/

d) Fotók, videók a rendezvényen

A rendezvényen a szervezők fotókat készítenek. Megrendeléssel és részvétellel

hozzájárulássát adja a résztvevő, hogy a fotókon szerepeljen, azokat publikálhassuk, PR célra

felhasználhassuk.

Online regisztrációval, és a részvételi díj kifizetésével jogosulttá válik a rendezvényen

való részvételre!

 

5) Hennanűvészként, kiállítóként illetve vásárosként részvételre jogosult:

a) Hennafestő, aki kitöltötte az űrlapot és visszaküldés után kapott visszaigazolást a szervezők részéről, valamint elfogadta, hogy helypénzként a rendezvényen való bevételének 10%-ával hozzájárul a szervezési munkákhoz, melyet a rendezvény végén, a helyszín elhagyása előtti kijelentkezésnél rendez a kijelölt munkatársunkkal.

b) Kiállító, vásáros: aki kitöltötte az űrlapot, és visszaküldés után kapott visszaigazolást a szervezők részéről. Valamint elfogadta, hogy helypénzként a rendezvényen való bevételének 10%-ával hozzájárul a szervezési munkákhoz, melyet a rendezvény végén, a helyszín elhagyása előtti kijelentkezésnél rendezi a kijelölt munkatársunknál.

c) Hennafestő és vásáros/kiállító, aki marketing csomagot vásárolt az alábbiak szerint vehet részt a rendezvényen:

Marketing lehetőségek kiállítók, vásárosok, hennások részére:

Reklámtevékenység végzésére az alábbi csomagok választásával, a csomagban leírt lehetőségek erejéig jogosult a kiállító/vásáros/henna művész, amennyiben
-a megadott regisztrációs határidőn belül leadod rendelésed (május 10-ig), és átutalással megérkezik a VÉNU Kft számlájára a csomag díja
-megküldöd számunkra a promocióhoz szükséges szöveges és képi elektronikus információkat, valamint a helyi szórólapozáshoz szükséges marketing anyagot 2018. 05. 15-ig eljuttatod hozzánk postai úton, vagy személyesen.

I.) Marketing csomag hennafestők részére:

Díja: 6000 Ft, + 10% adomány a helyszíni bevételből
Tartalma:
-facebook eseményben post
-ebéd 1 főre
-1 db ingyenes belépőjegy
– Megjelenés Krisna-völgy facebook eseményében pr cikk-kel, vagy interjúval
– Megjelenés a Krisna-völgy honlapon egy átfogó (több művészt bemutató) cikkben, saját oldalra mutató link beszúrásával
– Kedvezményesen igénylehető további belépőjegyek: 10 év alatt ingyenes, 10 év felett 990 ft/fő

– 500 db szórólap kiosztása a bejáratnál, a Krisna-völgy papírtáskákba helyezve

II.) Kedvezményes csomag vásárosok/kiállítók részére:

Díja: 6000 Ft, + 10% a helyszíni bevételből
Tartalma:
– facebook eseményben post
– ebéd 1 főre
– 1db ingyenes belépőjegy
– Megjelenés Krisna-völgy facebook oldalán egy átfogó (több kiállítót bemutató) cikkben
– Megjelenés a Krisna-völgy honlapon egy átfogó (több kiállítót bemutató) cikkben
– Kedvezményesen igénylehető további belépőjegyek: 10 év alatt ingyenes, 10 év felett 990 ft/fő

III.) Teljeskörű csomag vásárosok/kiállítók részére:

Díja: 10 000 Ft, + 5% a helyszíni bevételből

Tartalma:

-facebook eseményben post

– ebéd 1 főre

– belépő max 2 főre ingyenesen

– Pr cikk/interjú a Krisna-völgy facebook oldalon

– Pr cikk/interjú a Krisna-völgy honlapján

– További kedvezményes belépőjegy vásárlási lehetőség: 10 év alattiak számára ingyenesen, 10 év felettiek számára 990 ft/fő

– 500 db szórólap/kiadvány/repianyag kiosztása a hozzánk érkező vendégeknek a bejáratnál, egy Krisna-völgy-es papírtáskába helyezve

– Fesztivál játékban való részvétel, mely közvetlenül a standhoz irányítja majd a vendégeket, és a játék teljesítése után a vendég a játék élményével, + tudással és 2 dl limonádéval lesz gazdagabb.

 

Szervező kizárólag a közvetlenül általa nyújtott szolgáltatás teljesítéséért vállal felelősséget.

Vis maior esetén Szolgáltató mentesül a szolgáltatás teljesítésének elmaradásáért

és minden ezzel kapcsolatos kártérítési felelősségi igény alól.

Résztvevő minden, az általa a rendezvény helyszínén okozott kárért felelős.

Résztvevő a rendezvénynek helyt adó intézmény házirendjét a szerződés

megkötésével magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Szervező az előadások témájának, a rendezvény programjának változtatási jogát fenntartja.

Résztvevőnek a regisztrációkor megkapott karszalagját a konferencia teljes időtartama alatt viselnie kell, hogy Szervező eldönthesse ki léphet be a rendezvény területére.

 

6) Étkezés

A megfelelő kiállítói csomagok díja tartalmaz étel-ital ellátást. Az csomagokban szereplő, illetve a kiállítók által előre rendelt ebédet a szervezők által megjelölt helyen 13:00-14:00-között lehet átvenni. A helyszínen több lehetőség lesz egyéb ételt és italt vásárolni.

Előre megrendelt étel díja 1800ft/fő, mely tartalmazza a csomagolás és kiszállítás költségeit is.
A menü tartalma: zöldséges egytál étel, rizs, puri (kenyérféle), pakora (bundázott zöldség), csatni (édes-csípős mártás), rózsavizes limonádé
A menü változásának jogát fenntartjuk. Előzetes rendelés esetén csupán egy menüt tudunk biztosítani .

 

7) Dohányzás, alkohol és húsfogyasztás

Dohányozni, alkoholt valamint húst, halat, tojást fogyasztani a farm területén tilos!

 

8) Adatvédelem

Az alábbi: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDxIq8YNgPEgNWUD39oSCJeOvOJxlgAiYnE1ZUTJ9o9WvKEQ/viewform?c=0&w=1 általunk küldött link megnyitásával, az oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével hozzájárulnak ahhoz, hogy a VÉNU Kft. az adatai alapján vagy számlát állítson ki számára, illetve azokat kapcsolattartás céljából felhasználja.

A jelentkezés felületen van lehetőség feliratkozni hírlevélre, melyen keresztül tudunk értesíteni a jövőbeni fesztiváljainkról

Az adatokat minden eseteben a SZOLGÁLTATÓ szerverein tároljuk, illetéktelen,

harmadik személy nem férhet hozzájuk. Adatvédelemmel kapcsolatban a hatályos

adatvédelmi törvények előírása szerint járunk el.

 

9) Elállási és felmondási jog III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Napon való kiállítói, részvétel alól

Résztvevő jogosult jelen szerződéstől a szerződés megkötését követő 10 napon belül

indokolás nélkül elállni. Szerződés megkötési időpontnak a Szervező a díjbekérő

kiküldésének időpontját tekinti.

Résztvevő elállási, illetőleg felmondási jogával akkor él, ha az elállási, illetőleg

felmondási jognyilatkozatát legkésőbb a szerződéskötést követő 10. napon, illetve maximum a rendezvény előtti 5. napig (2018. május 15-ig) e-mailen jelzi

a Szervező részére az [email protected] e-mail címen.

 

Elállási, felmondási jog gyakorlásához igénybe vehető minta:

Alulírott kijelentem, hogy ezzel a nyilatkozattal gyakorlom elállási/felmondási jogomat

az III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Nap rendezvényen való részvétellel kapcsolatban.

Résztvevő neve:

Résztvevő által a regisztráció során megadott email cím:

Szerződéskötés időpontja:

Ellenszolgáltatás megfizetésének időpontja:

Aláírás

Dátum

Szervező Résztvevő részére visszajáró díjösszeget Résztvevő elállási nyilatkozatának

hozzáférhetővé válását követő 8 napon belül visszafizeti banki átutalással. Az elállási jog

gyakorlásának tudomásul vételét Szervező a Résztvevő által megadott elektronikus

levelezési címre küldött levéllel veszi tudomásul.

A rendezvény helyszínén történt megjelenés és helyszíni regisztráció után felmondott szerződés

esetén Résztvevő nem jogosult a megfizetett ellenszolgáltatás visszatérítésére, mert a

szerződés a részvétellel teljesült.

 

10) Panaszkezelés

Résztvevő esetleges panaszát e-mailban vagy ajánlott levélben juttathatja el

Szervezőnek. Szervező a hozzá eljuttatott panaszokat 8 napon belül kivizsgálja, s a

vizsgálata eredményéről Résztvevőt 8 napon belül tájékoztatja.

Szervező és Résztvevő esetleges vitájuk esetén törekszenek annak békés úton történő,

tárgyalásos rendezésére, ennek sikertelensége esetén igényeiket törvényes úton

érvényesíthetik.

Résztvevő a szolgáltatással kapcsolatban felmerülő panaszával a Budapesti Békéltető

Testülethez is fordulhat.

 

11) Egyebek

A konferencia szervezője fenntartja a jogot a program, az előadások témájának, kezdési

időpontjának megváltoztatására.

A megvásárolt részvételi díj visszafizetésére nincs lehetőség a rendezvény előtti 5. naptól kezdődően, illetve sem a konferencián való

megjelenés és regisztráció után, sem a rendezvényt követően.

Somogyvámos, 2018. 04. 15.