Általános szerződési feltételek III. Magyarországi Henna Fesztivá és Indiai Szépség Nap rendezvény tekintetében
1) Rendezvény szervezői
Az III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Nap szervezője a VÉNU Kft (Székhely: 8699 Somogyvámos, Gauranga tér 1. E-mail: [email protected]
Adószám: 12778564-2-14) Kapcsolattartó: Rémiás Hajnalka, 20/230-0904
2) A rendezvény résztvevői
a.) A rendezvény szervezői.
b.) A rendezvényen segítő önkéntesek.
c.) A rendezvény felkért előadói.
d.) A rendezvényre regisztrált árusok, kiállítók és hennaművészek.
e.) Krisna-völgy és Somogyvámos lakosai
f.) Krisna-völgyben tartózkodó egyéb látogatói csoportok (pl. táborok)
g.) A rendezvény látogatói, akik befizették a belépő díjat.
A szerződés megkötésére távollevők között kerül sor. Résztvevő elektronikus űrlap
kitöltésével megadja Szervező részére a szerződéskötéshez szükséges adatait,
amit Szervező a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott körben és
a csatoltan közzétett Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli.
3) A rendezvény helyszíne, időpontja
A rendezvény időpontja: 2018. 05. 20. 10:00-17:00
Helyszín: 8699 Somogyvámos, Gauranga tér 1.
4) Rendezvényen való megjelenés feltételei
a) Utalás információk
A jelentkezési űrlap kitöltése az általános regisztrációhoz elegendő, viszont még nem jogosít fel a költségtérítéses szolgáltatások igénylésére. A költségtérítéses szolgáltatások megrendelése akkor valósul meg, mikor a megfelelő díjat a partner a megadott határidőre befizette a Vénu Kft számlájára.
A fizetés módja: átutalás.
Regisztráció végső határideje: 2018. 05. 05-ig
Helyszínen való regisztráció: 8:00-10:00-ig
Átutaláshoz szükséges információk:
Jogosult: VÉNU Kft.
Bank megnevezése: MKB Bank
Bankszámlaszám: 10300002-10632408-49020012
Közleménybe kérjük írni: Henna Fesztivál/vásárolt csomag megnevezése/megrendelő neve
b) Helyszín elfoglalása
A helyszín elfoglalása a konferencia napján érkezési sorrendbe történik, a kiállítók maguk kell biztosítsák az asztalokat, székeket, egyéb kellékeket. Amennyiben nem áll rendelkezésre kiállítónak mozdítható kelléke, külön egyeztetéssel, térítés ellenében tudunk gondoskodni a megfelelő eszközökről.
A templom előtti terület kiállítók, és hennaművészek részére 9:30-ig használható, ezt követően a kijelölt kiállítói parkolóhelyre kell leparkolni a gépjárműveket.
c) Krisna-völgy házirendje
A Krisna-völgy általános házirendjét minden résztvevőnek kötelessége ismerni, és betartani a helyszínen való tartózkodás ideje alatt. Házirendről itt tájékoztódhat: http://krisnavolgy.hu/hazirend/
d) Fotók, videók a rendezvényen
A rendezvényen a szervezők fotókat készítenek. Megrendeléssel és részvétellel
hozzájárulássát adja a résztvevő, hogy a fotókon szerepeljen, azokat publikálhassuk, PR célra
felhasználhassuk.
Online regisztrációval, és a részvételi díj kifizetésével jogosulttá válik a rendezvényen
való részvételre!
5) Hennanűvészként, kiállítóként illetve vásárosként részvételre jogosult:
a) Hennafestő, aki kitöltötte az űrlapot és visszaküldés után kapott visszaigazolást a szervezők részéről, valamint elfogadta, hogy helypénzként a rendezvényen való bevételének 10%-ával hozzájárul a szervezési munkákhoz, melyet a rendezvény végén, a helyszín elhagyása előtti kijelentkezésnél rendez a kijelölt munkatársunkkal.
b) Kiállító, vásáros: aki kitöltötte az űrlapot, és visszaküldés után kapott visszaigazolást a szervezők részéről. Valamint elfogadta, hogy helypénzként a rendezvényen való bevételének 10%-ával hozzájárul a szervezési munkákhoz, melyet a rendezvény végén, a helyszín elhagyása előtti kijelentkezésnél rendezi a kijelölt munkatársunknál.
c) Hennafestő és vásáros/kiállító, aki marketing csomagot vásárolt az alábbiak szerint vehet részt a rendezvényen:
Marketing lehetőségek kiállítók, vásárosok, hennások részére:
Reklámtevékenység végzésére az alábbi csomagok választásával, a csomagban leírt lehetőségek erejéig jogosult a kiállító/vásáros/henna művész, amennyiben
-a megadott regisztrációs határidőn belül leadod rendelésed (május 10-ig), és átutalással megérkezik a VÉNU Kft számlájára a csomag díja
-megküldöd számunkra a promocióhoz szükséges szöveges és képi elektronikus információkat, valamint a helyi szórólapozáshoz szükséges marketing anyagot 2018. 05. 15-ig eljuttatod hozzánk postai úton, vagy személyesen.
I.) Marketing csomag hennafestők részére:
Díja: 6000 Ft, + 10% adomány a helyszíni bevételből
Tartalma:
-facebook eseményben post
-ebéd 1 főre
-1 db ingyenes belépőjegy
– Megjelenés Krisna-völgy facebook eseményében pr cikk-kel, vagy interjúval
– Megjelenés a Krisna-völgy honlapon egy átfogó (több művészt bemutató) cikkben, saját oldalra mutató link beszúrásával
– Kedvezményesen igénylehető további belépőjegyek: 10 év alatt ingyenes, 10 év felett 990 ft/fő
– 500 db szórólap kiosztása a bejáratnál, a Krisna-völgy papírtáskákba helyezve
II.) Kedvezményes csomag vásárosok/kiállítók részére:
Díja: 6000 Ft, + 10% a helyszíni bevételből
Tartalma:
– facebook eseményben post
– ebéd 1 főre
– 1db ingyenes belépőjegy
– Megjelenés Krisna-völgy facebook oldalán egy átfogó (több kiállítót bemutató) cikkben
– Megjelenés a Krisna-völgy honlapon egy átfogó (több kiállítót bemutató) cikkben
– Kedvezményesen igénylehető további belépőjegyek: 10 év alatt ingyenes, 10 év felett 990 ft/fő
III.) Teljeskörű csomag vásárosok/kiállítók részére:
Díja: 10 000 Ft, + 5% a helyszíni bevételből
Tartalma:
-facebook eseményben post
– ebéd 1 főre
– belépő max 2 főre ingyenesen
– Pr cikk/interjú a Krisna-völgy facebook oldalon
– Pr cikk/interjú a Krisna-völgy honlapján
– További kedvezményes belépőjegy vásárlási lehetőség: 10 év alattiak számára ingyenesen, 10 év felettiek számára 990 ft/fő
– 500 db szórólap/kiadvány/repianyag kiosztása a hozzánk érkező vendégeknek a bejáratnál, egy Krisna-völgy-es papírtáskába helyezve
– Fesztivál játékban való részvétel, mely közvetlenül a standhoz irányítja majd a vendégeket, és a játék teljesítése után a vendég a játék élményével, + tudással és 2 dl limonádéval lesz gazdagabb.
Szervező kizárólag a közvetlenül általa nyújtott szolgáltatás teljesítéséért vállal felelősséget.
Vis maior esetén Szolgáltató mentesül a szolgáltatás teljesítésének elmaradásáért
és minden ezzel kapcsolatos kártérítési felelősségi igény alól.
Résztvevő minden, az általa a rendezvény helyszínén okozott kárért felelős.
Résztvevő a rendezvénynek helyt adó intézmény házirendjét a szerződés
megkötésével magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Szervező az előadások témájának, a rendezvény programjának változtatási jogát fenntartja.
Résztvevőnek a regisztrációkor megkapott karszalagját a konferencia teljes időtartama alatt viselnie kell, hogy Szervező eldönthesse ki léphet be a rendezvény területére.
6) Étkezés
A megfelelő kiállítói csomagok díja tartalmaz étel-ital ellátást. Az csomagokban szereplő, illetve a kiállítók által előre rendelt ebédet a szervezők által megjelölt helyen 13:00-14:00-között lehet átvenni. A helyszínen több lehetőség lesz egyéb ételt és italt vásárolni.
Előre megrendelt étel díja 1800ft/fő, mely tartalmazza a csomagolás és kiszállítás költségeit is.
A menü tartalma: zöldséges egytál étel, rizs, puri (kenyérféle), pakora (bundázott zöldség), csatni (édes-csípős mártás), rózsavizes limonádé
A menü változásának jogát fenntartjuk. Előzetes rendelés esetén csupán egy menüt tudunk biztosítani .
7) Dohányzás, alkohol és húsfogyasztás
Dohányozni, alkoholt valamint húst, halat, tojást fogyasztani a farm területén tilos!
8) Adatvédelem
Az alábbi: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDxIq8YNgPEgNWUD39oSCJeOvOJxlgAiYnE1ZUTJ9o9WvKEQ/viewform?c=0&w=1 általunk küldött link megnyitásával, az oldalon található jelentkezési űrlap kitöltésével hozzájárulnak ahhoz, hogy a VÉNU Kft. az adatai alapján vagy számlát állítson ki számára, illetve azokat kapcsolattartás céljából felhasználja.
A jelentkezés felületen van lehetőség feliratkozni hírlevélre, melyen keresztül tudunk értesíteni a jövőbeni fesztiváljainkról
Az adatokat minden eseteben a SZOLGÁLTATÓ szerverein tároljuk, illetéktelen,
harmadik személy nem férhet hozzájuk. Adatvédelemmel kapcsolatban a hatályos
adatvédelmi törvények előírása szerint járunk el.
9) Elállási és felmondási jog III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Napon való kiállítói, részvétel alól
Résztvevő jogosult jelen szerződéstől a szerződés megkötését követő 10 napon belül
indokolás nélkül elállni. Szerződés megkötési időpontnak a Szervező a díjbekérő
kiküldésének időpontját tekinti.
Résztvevő elállási, illetőleg felmondási jogával akkor él, ha az elállási, illetőleg
felmondási jognyilatkozatát legkésőbb a szerződéskötést követő 10. napon, illetve maximum a rendezvény előtti 5. napig (2018. május 15-ig) e-mailen jelzi
a Szervező részére az [email protected] e-mail címen.
Elállási, felmondási jog gyakorlásához igénybe vehető minta:
Alulírott kijelentem, hogy ezzel a nyilatkozattal gyakorlom elállási/felmondási jogomat
az III. Magyarországi Henna Fesztivál és Indiai Szépség Nap rendezvényen való részvétellel kapcsolatban.
Résztvevő neve:
Résztvevő által a regisztráció során megadott email cím:
Szerződéskötés időpontja:
Ellenszolgáltatás megfizetésének időpontja:
Aláírás
Dátum
Szervező Résztvevő részére visszajáró díjösszeget Résztvevő elállási nyilatkozatának
hozzáférhetővé válását követő 8 napon belül visszafizeti banki átutalással. Az elállási jog
gyakorlásának tudomásul vételét Szervező a Résztvevő által megadott elektronikus
levelezési címre küldött levéllel veszi tudomásul.
A rendezvény helyszínén történt megjelenés és helyszíni regisztráció után felmondott szerződés
esetén Résztvevő nem jogosult a megfizetett ellenszolgáltatás visszatérítésére, mert a
szerződés a részvétellel teljesült.
10) Panaszkezelés
Résztvevő esetleges panaszát e-mailban vagy ajánlott levélben juttathatja el
Szervezőnek. Szervező a hozzá eljuttatott panaszokat 8 napon belül kivizsgálja, s a
vizsgálata eredményéről Résztvevőt 8 napon belül tájékoztatja.
Szervező és Résztvevő esetleges vitájuk esetén törekszenek annak békés úton történő,
tárgyalásos rendezésére, ennek sikertelensége esetén igényeiket törvényes úton
érvényesíthetik.
Résztvevő a szolgáltatással kapcsolatban felmerülő panaszával a Budapesti Békéltető
Testülethez is fordulhat.
11) Egyebek
A konferencia szervezője fenntartja a jogot a program, az előadások témájának, kezdési
időpontjának megváltoztatására.
A megvásárolt részvételi díj visszafizetésére nincs lehetőség a rendezvény előtti 5. naptól kezdődően, illetve sem a konferencián való
megjelenés és regisztráció után, sem a rendezvényt követően.
Somogyvámos, 2018. 04. 15.