Krisna-völgy vidám turisztikai csapata az Utazás 2010 expón

Folytatódik az útinapló:  „…március 4 csütörtök             -a szakma napja   8:35 reggelink befejeztével még egy kis röpgyűlésen átbeszéltük a napi programot: kinek milyen feladata lesz majd a kiállításon   9:05 elindultunk a Lehel utcai központunkból remélve, hogy nem lesz nagy dugó útban az expó felé mert tavaly volt.  Idén is 🙂

9:55 a dugón túlverekedve magunkat végül sikerült elérni az expó területét, ahol a 3x-os biztonsági ellenőrzésen túlhaladva… már benn is voltunk az „A” pavilonban

10:05 standunkhoz érve szomorúan tapasztaltuk, hogy a szúpererősnek hitt kétoldalas ragasztószalag az éjszaka folyamán jócskán elengedte magát és persze a fali dekort is…romokban a stand grrrrrr 🙁

10:30 az akrobatákat is megszégyenítő bravúrokkal mint pl: a bárszéken történő féllábas egyensúlyozás dhótiban! (szerzetesi viseletünk) +miegymás bevetésével végül is sikerült rendbe tenni a standot, ami talán még szebb lett mint az eredeti összeállítás… közben azon gondolkodtunk vajon mennyire vidám perceket szereztünk a szembe szomszédságnak az előbbi cirkuszi mutatványokkal?
Az arcokon mindenesetre ez tükröződött 🙂

10:40 most, hogy e sikeres jégtörőn is túl vagyunk 🙂 bemutatkoztunk a szűkebb környezetünkben lévő utazási irodáknak, attrakcióknak…
Nagyon kedvesek és szimpatikusak voltak, sőt már akkor többen kifejezték közülük: milyen jó, hogy itt vagyunk mi is…és remélik a napokban többféle együttműködés fog majd születni közöttünk…mi nem bántuk sőt!

11:02 loholás a „D” pavilonba /1,5 focipálya méretű/ ahol az Utazás 2010 hivatalos megnyitója kezdődik épp…Pár infó: díszvendég idén Törökország, ígéretes desztináció /mondjuk: úti cél/ India
Mindenki itt van aki számít, mindenki figyeli, hogy mit mond a másik…idézet valahonnan 🙂
és valóban a turisztikai szakma krémje mind képviseltette magát…

Utazás 2010 expón Krisna-völgy is részt vett

11:10 először török muzsikusok szórakoztatták a tisztelt nagyérdeműt aztán elkezdődött a köszöntők sora melyben a turisztikai szakma befolyásos rétege illetve annak szakállamtitkára majd nagykövetek és az expó vezérigazgatója is beszédet mondott. Később díjátadásokra is sor került.
Az eseményt indiai táncosnők látványos, színes előadása zárta.
Jó volt látni és meghallgatni ezt a sok kitűnő szakembert így együtt -mindnyájan csak egyre gondoltunk: bőven van még mit tanulnunk tőlük…sőt!

12:30 a hivatalos megnyitó végén újra vissza az „A” pavilonba ahol az addig hátrahagyott turisztikai szervezőnk már javában belevetette magát a szakmai kapcsolatépítésbe, és az elégedettség jegyeivel az arcán tárgyalt épp egyik turisztikai partnerünkkel.

Utazás 2010 expó szakmai megnyitója

16:20 eddigre már sikerült kiosztanunk a szakmai érdeklődök részére kb. 1500 Krisna-völgyi szórólapot illetve sok százat a Govinda étterem, Krisna.hu -éves programajánló, Öko-völgy program, Budapesti Hare Krisna Templom, 1%-os ismertetők, Buszos partnerünk reklámanyaga és egyéb hasznos kiadványainkból is. Nagy népszerűségnek örvendtek a Góranga -Légy boldog! matricáink is 🙂

18:05 jó fáradtan ám hihetetlen vidáman indulunk vissza a szálláshelyünkre, ahol még órákig meséljük a mai napon szerzett élményeinket a kíváncsi barátainknak…

Holnap lesz az első közönségnap… már nagyon várjuk 🙂 ”

Folytatjuk!

———————————————————————————————————————-

Kérjük, hogy adója 1%-nak felajánlásával támogassa a törekvéseinket!